Friday, Jul. 15, 2011


Circulation: 900,000

Now a celebrity-gossip glossy, the tabloid, founded in 1974, was forced to apologize in 2011 for a story that falsely suggested possible drug abuse by Katie Holmes. The publication was also criticized in 2011 for a cover suggesting that there was speculation that Brad Pitt and Angelina Jolie's children had Down syndrome.