The Press: Dicky-bird's Flight

"A bad blunder has been made by the Queen's advisers, and it is hard to see how they will extricate themselves from the booby trap." The London Evening Standard spoke like a firm but indulgent nanny; half a dozen other London papers chimed in with dismay, outrage, chagrin. Cause of the clamor—and envy: the news that Antony Armstrong-Jones is going to work for the opposition.

Armstrong-Jones, besides being Princess Margaret's husband, is also the Earl of Snowdon and until his career ended in marriage, he was a competent freelance photographer. Weighing all these credentials, Roy Thomson, Canadian-born publisher of 93 papers, had...

Want the full story?

Subscribe Now

Subscribe
Subscribe

Get TIME the way you want it

  • One Week Digital Pass — $4.99
  • Monthly Pay-As-You-Go DIGITAL ACCESS$2.99
  • One Year ALL ACCESSJust $30!   Best Deal!
    Print Magazine + Digital Edition + Subscriber-only Content on TIME.com

Learn more about the benefits of being a TIME subscriber

If you are already a subscriber sign up — registration is free!