And That's All, Folks

The bailiffs came at midnight. they turned off phones, e-mail and broadcasting equipment, and TV-6, the reincarnation of the independent NTV news team that so infuriated Vladimir Putin, went off the air last week in mid-sentence. As usual the government denied that the closure of an independent TV station had anything to do with politics.

The bailiffs were simply executing a court order, said Alexei Volin, a senior government spokesman, so "one should not talk about any change in the freedom of the press in Russia." Opposition politicians expressed the usual outrage, though this time there was a tinge...

Want the full story?

Subscribe Now

Subscribe
Subscribe

Get TIME the way you want it

  • One Week Digital Pass — $4.99
  • Monthly Pay-As-You-Go DIGITAL ACCESS$2.99
  • One Year ALL ACCESSJust $30!   Best Deal!
    Print Magazine + Digital Edition + Subscriber-only Content on TIME.com

Learn more about the benefits of being a TIME subscriber

If you are already a subscriber sign up — registration is free!

Ă¯Â»Â¿